Mommy with her baby

Mommy with her baby

sâmbătă, 13 decembrie 2014

Frica de șunculițe veșnice

Off Doamne, cum o fi să te trezești la 00:30 după un nani bun generat de un film iar în pregătirea pentru nani ăla lung de noapte desfaci fără milă și fără deranjamente o Milka cu alune maaari și bune și mănânci așa, fără jenă, fără gânduri, fără sentiment de vinovăție? Trebuie să fie...foarte bine și fără frică de calorii. Da, acesta era al meu drag El, care la kilogramele lui de om fără o sarcină dusă la bun sfârșit își permite să nu aibă nicio problemă să mănânce ciocolată în miez de noapte.

Iar eu în schimb, stau și mă uit cu emoție și teamă la ciocolata Kinder Bueno care îmi stă alături pe canapea și încerc să îmi înfrânez dorința. Am scos-o cu gânduri bune din cămară iar acum o privesc de parcă mi-ar fi pus gând rău. E foarte greu să mai mănânci ceva delicios fără să ai frustrări că, uite, mănânc toate prostiile și de-asta kilogramele ăstea 3 ce au mai rămas se încăpătânează să stea frumos pe abdoment și pe picioare și mda, aș vrea să le dau jos și pe ălea 2 urâte de dinainte să rămân însărcinată! Și totuși ispita e mai puternică...te atrage, e o vrăjitorie la mijloc, e clar! Și iar dai iama în dulciuri. Iar când Moșu din Germania îți trimite un pachet maaaare cu bunătățuri care mai de care, ia de te abține.

Și mă gândesc...taaare bine o mai fi de acele fete care oricât ar mânca și nu ar alerga nu lasă să se lipească niciun kilogram de șunculiță pe ele ( mă rog, o lege nefirească și nedreaptă a naturii nu permite acest lucru). E clar, la ora asta sunt foarte invidioasă și nu cred că sentimentul se va duce o dată cu căderea somnului peste mintea mea....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu