Mommy with her baby

Mommy with her baby

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Seara "celui mai"!

Asta seara am avut revelatii. Si eu, si El. A fost seara cu cel mai bun ou moale si cu cel mai bun mar verde.

N-am mai mancat ou fiert cu galbenusul moale de cand eram copil. Atat de mult imi placea cand se facea dimineata iar bunica ma astepta in bucataria calda cu ceai de fructe nici rece, nici fierbinte, cu paine prajita si cu oul fiert moale. Stia exact cat anume sa il lase la fiert sa fie numai bun. Si era mereu doar unul singur, maxim doua-trei pe saptamana, o data pentru ca eram mica si nu era voie sa mananc mai mult si in al doilea rand pentru ca faceam alergie ( asa zisa urticarie) daca depaseam norma saptamanala. Intre timp bunica a plecat de langa mine iar ouale au ramas doar fierte tari si fara satisfactie. Azi am avut insa o revelatie! Am incercat si mi-a iesit cel mai bun ou fiert moale, in care sa inmoi painea, sa se galbeneasca toata si sa o savurezi pana la ultima stersatura de pe farfurie! Secretul? Ouale puse in aproximativ 500 ml de apa rece, ibricul cu ele pus pe foc mediu si lasate din momentul aprinderii focului pe aragaz 10 minute si jumatate. Un deliciu!

Iar pentru El a fost amintirea bunicului, pentru care nu trecea o seara fara un mar verde mancat bucati bucatele, taiate cu cutitul la fiecare imbucatura.

Ce seara delicioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu