Mommy with her baby

Mommy with her baby

miercuri, 26 noiembrie 2014

Despre bucuriile de azi si emotiile de maine

In viata, zilele sunt unice si nerepetitive. Exact ca ADN-ul fiecaruia, zilele sunt diferite si interesante in felul lor. Unele zile sunt bune, altele mai putin bune. Ideea e sa te bucuri de fiecare in parte si sa storci din fiecare lucrurile pozitive.

Ce vreau sa spun eu cu acesta postare este ca eu chiar sunt genul de om care se bucura de fiecare zi in parte. Sunt foarte norocoasa, va spun! El zice ca am un optimism iesit din comun cateodata. Dar asta e felul meu de a trai fericita, de a trai fiecare zi cu bucurie.

Si acum sa va spun un secret! Ceea ce imi da mie forta pentru a privi cu mintea luminoasa fiecare zi este, sa zic asa, ziua de maine. De ce? Pentru ca eu mereu am avut si am ceva ce sa astept. Anul trecut asteptam nunta, apoi am ramas insarcinata, am asteptat fiecare ecograf, apoi nasterea, apoi primul sarut dat pe obrajorul minunii mele, etc. Acum de exemplu astept Craciunul. In fiecare an am asteptat Craciunul cu mult entuziasm si cu emotie. La fel ca in fiecare an, confectionez diverse lucruri pentru aceasta minunata sarbatoare si abia astept sa impodobesc casa cu ele si cu cele din anii precedenti. Cred ca al doilea prenume al meu e "Abia Astept!". Eu tot timpul abia astept ceva! Acum abia astept ziua de 1 decembrie pentru ca impobodim casa. Apoi abia o sa astept ajunul Craciunului sa impodobim bradul.Iar anul acesta are sa fie cu adevarat speciala aceasta sarbatoare pentru ca este primul an in care suntem 3!

Si credeti-ma, pe puiul meu drag Abia Astept sa il vad in fiecare dimineata, ora si secunda din viata mea! Ma scuzati acum, ma duc la pui pentru ca, pe bune, abia astept sa il revad!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu