Mommy with her baby

Mommy with her baby

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Prima data! sau nu...!

Trebuie sa recunosc, nu este primul blog pe care imi astern gandurile. A mai existat unul, ratacit acum, de pe vremea cand eram literalmente copil. Insa privind acum in urma realizez ca era insipid. De ce? Pai pentru ca scriam fantasme si povesti care nu aveau legatura cu viata mea personala iar mie nu mi se potrivea stilul. Pentru ca atunci mi-am deschis un blog deoarece era "la moda" si cautam doar sa fiu urmarita, nu sa scriu cu si pentru mine.
Acum va fi altceva. A trebuit sa treaca timpul peste mine, sa imi gasesc jumatatea, sa ma casatoresc si sa fac un copil ca sa realizez ca un blog este despre tine si atat! Despre trairi si amintiri pentru mai tarziu.

De ce "Copil cu copil"? De ce nu? Uneori chiar asta cred si simt ca sunt. Un copil mai mare cu un copil mai mic in brate. Si pentru ca pana si mama mea crede asta despre mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu