Mommy with her baby

Mommy with her baby

joi, 15 ianuarie 2015

Cine e judecătorul?

Astăzi am văzut un film foarte bun. Se numește '' The judge''și rulează în cinema. A fost unul din acele filme care te pot emoționa până la o lacrimă, mai ales dacă ai un pui care doarme liniștit în camera lui. Ca și descriere pe scurt, este vorba de un avocat de succes care ajunge în situația de a-și apăra tatăl care este judecător într-un caz de crimă,asta după ce mulți ani nu și-au vorbit și aveau o relație grav deteriorată.
Desigur, m-a ''afectat'' din punct de vedere emoțional din prisma faptului că și noi avem un fiu și m-am închipuit pentru o clipă având o relație atât de precară cu el peste ani și ani, după ce l-am avut alături și i-am dat toată dragostea din lume. Însă mi-am revenit rapid și m-am asigurat în mintea mea că eu voi face orice ca acest lucru să nu se întâmple atunci când el va crește, indiferent de ce evenimente ar apărea în viețile noastre.
Însă lacrima nu s-a prelins pe obraz din cauza acestei legături unice mamă-fiu. Nu. Ea a apărut ca urmare a amintirii dulci amare a tatălui meu. Și a absenței acestuia din și în viața mea. O absență necondiționată de ''a vrea" sau "a putea",ci de o cale a lumii, a vieții, poate a destinului.
Și am murit încă o dată...în amintirea acelei ultimei strângeri de mână, când el mă  ducea pe mine mică la o petrecere, când o ultimă privire din ochii verzi ai lui în ochii verzi ai mei a existat și când un ultim sărut pe obraz mi l-a dat.

I really miss you,  daddy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu